top of page
מגזין עסקים בכושר
  • תמונת הסופר/תשי אלנקרי

שיווק וקידום עסקי כושר לקראת ראש השנה: 7 רעיונות יצירתיים


שיווק חג ראש השנה שי אלנקרי



לקראת ראש השנה, יש לעסקים בתחום הכושר הזדמנות ייחודית לאמץ את האווירה החגיגית של שנה חדשה, תקופה של צמיחה והתחדשות ולערב את הלקוחות הקיימים או הפוטנציאליים בדרכים משמעותיות ובלתי נשכחות. לא מאמין ב: "דברו איתי אחרי החגים" - אני מאמין בלייצר חוויות מרגשות ופעולות דווקא עכשיו בתקופת החגים כדי לייצר חודש לא פחות טוב מזה שיבוא אחריו.



הנה 7 רעיונות שיווקיים יצירתיים לעסקים בתחום הכושר לחגוג את ראש השנה ולקדם את הנושא של התחדשות והתחלות חדשות:



1. אתגר NEW YEAR - NEW YOU


השקת אתגר כושר מיוחד לראש השנה שבו המשתתפים בוחרים יעד כושר מסויים מתוך רשימה אפשרית ומתחייבים להשיג עד סוף עונת החגים.

רעיונות ליעדי כושר: לשמור על המשקל עד סוף החגים / לצאת ל-15 צעידות של 30 דקות / לבצע 15 אימוני בטן ביתיים של 7 דקות כל אחד / לשתות בכל יום 2 ליטר מים / לא לעלות במעלית כל תקופת החגים.



שנה חדשה שיווק כושר


2. שנה חדשה - מסלולים חדשים


הציעו מסלולי אימון מיוחדים במיוחד עכשיו לרגל השנה החדשה עם מחיר מיוחד לחודש תקופת החגים (חודש ראשון בהנחה של 100 ש"ח / חודש ראשון ב-50% הנחה וכו') כדי לעודד אנשים לעשות את הצעד הראשון לקראת השנה העברית החדשה.




3. אימוני תפוח ודבש


זה נשמע מצחיק אבל מעבר להרמת כוסית וטבילה של תפוח בדבש, נסו לייצר רעיונות קריאטיביים לשיעורים המשלבים לא אחר מאשר תפוח ודבש. אני בטוח שעם קצת מחשבה ויצירתיות כל אחד יכול ליצור משהו כזה. זה זכיר, זה מעלה חיוך בקרב המתאמנים והכי חשוב: מצטלם מעולה!


אל תשכחו לשלוח אליי את האימונים שעשיתם ישירות לווטסאפ שלי



אימון תפוח בדבש


4. ריטריט התחדשות


השנה החדשה מסמלת תקופה של התחדשות. ארגנו בתקופה זו של החגים יום אחד של ריטריט בריאות שכולו מיועד לריסטארט של הגוף לתחילת שנה חדשה ושלבו יוגה, מדיטציה מיינדפולנס ואולי גם ניקוי או אכילה בריאה.




5. תקעו בשופר באימונים


לא באמת חייבים לתקוע בשופר או להביא מישהו שיעשה את זה, אבל בהחלט אפשרי להשמיע את קול השופר ברמקולים של של המועדון במסגרת אימון מיוחד שיסמל את הקריאה לפעולה לשנה חדשה בריאה ופעילה.



כושר שופר ראש השנה


6. אימוני כושר וירטואליים לחגים


צלמו סדרה של 4-5 אימונים קצרים (של 5-7 דקות כל אחד) ותנו שמות לאימונים לפי רוח החגים.


לדוגמא: אימון דבש, אימון רימונים, אימון תפוחים, אימון שופרות, אימון אתרוגים, אימון לולבים, אימון כפרות וכו' וכו' וכו'...


כל אימון מסמל משהו קצר ואחר שאותו יוכלו לעשות המתאמנים בבית או לאורך כל תקופת החגים בכל פעם שיחמיצו אימון.

אתם תרוויחו פעמיים:

פעם אחת שהלקוחות שלכם יעריכו את האכפתיות שלכם ובפעם השנייה תרוויחו את זה שהם יתאמנו בפועל ויעשו משהו שהוא הרבה יותר מכלום.



שיווק אימוני כושר חגים


7. סדנת מטרות לשנה החדשה


זו יכולה להיות סדנא פיזית במסגרתה תפגשו אנשים, זו יכולה להיות סדנא קצרה של עד 60 דקות בזום, וזו יכולה להיות סדנא של 60 דקות אותה תצלמו ONCE ותשלחו לכל הלקוחות שלכם.


במסגרת הסדנא תעבירו הדרכת וידאו על הצבת מטרות, הגדרת יעדי כושר ובריאות לשנה החדשה, תכנון אימונים ושגרת תזונה.



שיווק עסקי כושר


יש לכם שאלה? צריכים עזרה עם העסק שלכם?

לקבלת פרטים על שיווק דיגיטלי לעסקים בתחומי הכושר והספורט להצטרפות לקבוצה הסגורה שלי בווטסאפ למאמנים ובעלי עסקים בתחום הכושר

bottom of page