top of page
מגזין עסקים בכושר
  • תמונת הסופר/תשי אלנקרי

להתכונן ליום האישה הבינלאומי: 3 רעיונות לצירוף לקוחות והגדלת הכנסות מלקוחות




יום האישה הבינלאומי ממש מעבר לפינה, ולפני שתתחילו לעשות הנחות ענק על המסלולים שלכם, אני מציע רגע לחכות. הנה 3 רעיונות שיעזרו לכם למשוך לקוחות ולהגדיל הכנסות.



יום האישה הבינלאומי צויין לראשונה ב-28 בפברואר 1909 בארצות הברית, וכיום, נשים רבות בחברה מכתיבות את הנושאים הבוערים ואת השינוי שעומד ומחכה.

בכל שנה ב-8.3 מצוין יום זה בכל העולם.



עכשיו זה הזמן להתחיל להתמקד בלקוחות הקיימים ולשדרג אותם.


לפני כל טירוף ההנחות והמבצעים של שבוע/ חודש האישה הבינלאומי, מעל הכל חשוב לזכור כי הערך מעל הכל.



במילים אחרות, חשבו כיצד תוכלו "להמתיק את העסקה" כדי שלקוחות פוטנציאליים יצטרפו אליכם ואפילו לקוחות קיימים ישדרגו את המנויים - וזאת במקום לרדת למחירים לא מציאותיים שגם עלולים לפגוע בתזרים שלכם עם הנחות גבוהות מדי.





הנה 3 רעיונות שאפשר להוציא לפעול בשבוע האישה הבינלאומי




1. רעיון עבור לקוחות קיימים - חבילת FRIENDS פלוס


אפשר להציע "חבילת FRIENDS פלוס" בעלות נוספת על המנוי הנוכחי של 100-150 ש"ח בחודש תמורתם יוכל כל מנוי לקבל 'כל מיני אקסטרות' ברמה גבוהה יותר מזו שבה הם נמצאים כעת - ולזמן מוגבל.



למשל כרטיס הנחות / אפשרות לשקילה שבועית / קבוצת ווטסאפ תמיכה בנושא ספציפי / חוברת מתכונים שתינתן במהדורה מיוחדת בכל חודש/ כניסה להרצאה חודשית / מארז אישי בכל חודש (עם הפתעות בריאות) ועוד...


לא רק שזה נותן הגדלה של תזרים המזומנים אלא שזה פותח את הדלת לשדרוג לעוד ועוד לקוחות קיימים.




2. רעיון עבור לקוחות קיימים - פריים קארד


אפשר ליצור 'פריים קארד' של המועדון, בדומה לזה של AMAZON PRIME המאפשר לקבל משלוח חינם. לצורך העניין, משלמים על חברות לכרטיס כזה משהו כמו 100-200 ש"ח בשנה וזה מאפשר להם לקבל 10% על כל הביגוד ותוספי התזונה לאורך כל השנה +3 כניסות בכל חודש להזמנת חברים חיצוניים לאימון.


ברמה המיידית זה מייצר תזרים כלשהו קטן ונחמד, אבל במקביל מייצר תחושת נאמנות מצד הלקוחות שיודעים כי להם מגיע משהו 'אקסקלוסיבי' עם הנחה / הטבה שאין לכולם.




3. תכניות קצרות קצובות בזמן - במחיר קטן


כדי למשוך לקוחות פוטנציאליים חדשים, אין צורך בהפחתה של המחיר, לעתים, שינוי האריזה זוהי דרך מעולה.


אני מדבר על תכניות קצרות או אם תרצו אפשר לקרוא לזה גם אתגרים.



דוגמאות אפשריות:


אתגר 14 ימים / תכנית 21 ימים / תכנית 30 ימים / אתגר 6 שבועות / 8 שבועות וכך הלאה...


תוכלו להציע במהלך חודש מרץ (החודש בו מצויין יום האישה הבינלאומי) תכניות קצרות בעלויות 'קטנות' וסבירות שיגרמו לנשים לקבל החלטות מהירות יותר בנוגע להצטרפות.




אם למשל מנוי חודשי ממוצע אצלכם עולה 400 ש"ח בחודש, הרי שאפשר למכור תכנית של 21 יום ייחודית לנשים בלבד ב-250 ש"ח גם. זו לא הוזלה ישירה של המחיר - זה שינוי קל של האריזה ושל מוצר החדירה. אפשר גם למכור את אותה חבילה ב-500 ש"ח, אבל זה תלוי במטרה שלכם (משיכת לקוחות חדשים מתוך ראייה ארוכת טווח או הגדלת התזרים ברמה המיידית).



הרעיון הוא אותו רעיון. לייצר מוצר חדירה שיש בו יותר מאלמנט של אימונים בלבד (ממליץ להוסיף את האלמנט המנטאלי ואת האלמנט התזונתי לתוך החבילה) שמייצר ערך גבוה - והנה לכם חבילת כניסה מיוחדת לחודש האישה האישה הבינלאומי שיכול אפילו להימכר אם תרתו במחיר גבוה יותר בחלק היחסי שלו מעלות חודשית של המנוי.




כדי "להמתיק את ההצטרפות", אפשר להציע בונוס מיוחד להצטרפות במהלך חודש האישה הבינלאומי, כמו תוספת של חוברת תזונה ומתכונים / ערכת חליטות תה / מגבת ובקבוק שתייה / ערכת אימון וכו...



זכרו: בשביל למשוך לידים חדשים נצטרך למשוך אנשים להיכרות קצרה איתנו שהיא יותר מרק 'אימון נסיון' בודד. אנחנו רוצים למשוך לקוחות פוטנציאליים לקצת מעבר...ומשם האתגר הוא עלינו, לצרף אותם בהמשך לשאר המסלולים.


בהצלחה!



יש לכם שאלה? צריכים עזרה עם העסק שלכם?





לקבלת פרטים על שיווק דיגיטלי לעסקים בתחומי הכושר והספורט



להצטרפות לקבוצה הסגורה שלי בווטסאפ למאמנים ובעלי עסקים בתחום הכושר


bottom of page