top of page
מגזין עסקים בכושר
  • תמונת הסופר/תשי אלנקרי

עיצוב סטודיו לפילאטיס: מה צריך?


עיצוב סטודיו לפילאטיס


עיצוב סטודיו לפילאטיס דורש התייחסות מדוקדקת של מספר אלמנטים מרכזיים כדי ליצור חלל פונקציונלי, נוח וכזה שימשוך לקוחות גם בפן הוויזואלי. בין אם אתם הופכים חלל קיים או מתחילים לגמרי מאפס, בכתבה הבאה אעשה לכם מעט סדר בנוגע למה שאתם צריכים לעיצוב סטודיו הפילאטיס שלכם.




1. רצפה



בואו נתחיל עם הרצפה. איזו רצפה בוחרים כשמעצבים סטודיו לפילאטיס?

חשוב לבחור בריצוף עמיד שגם נראה טוב ומשתלב עם העיצוב של המקום.


לרוב, בוחרים בפרקט עץ ולא ברצפת גומי כמו במרכזי כושר, אבל מומלץ לבחור פרקט עמיד וחזק שיכול לעמוד בפני שחיקה של תזוזת המיטות לאורך זמן ושיהיה נוח לניקיון. פחות הייתי ממליץ על האפשרות של רצפת PVC (אלא אם התקציב מוגבל).



הקמת סטודיו לפילאטיס



2. תאורה


תאורה יכולה לעשות את כל ההבדל בחוויית הלקוח.


התאורה מספקת חיוניות ואנרגיות לסטודיו לפילאטיס. שילוב של תאורה טבעית ומלאכותית הוא השילוב האידיאלי, כאשר האור הטבעי זורם פנימה דרך החלונות במהלך שעות היום.


ממליץ בחום גם להתקין גופי תאורה מתכווננים המאפשרים שליטה בבהירות, בגוון הסטודיו ובשליטה על סינוור אפשרי של לקוחות.



עיצוב פילאטיס סטודיו


3. ציוד


כשמדובר בהקמה של סטודיו לפילאטיס רצפה, הציוד הנדרש הוא ציוד קל בלבד. מזרנים, גומיות, כדורים קטנים, מג'יקים ו...אתם מוכנים לעבודה.


כשזה מגיע להקמת סטודיו לפילאטיס מכשירים נצטרך לדמיין את המקום שלנו ואת הקונספט שלו: האם יהיה רק עם רפורמרים (מיטות)? עם טרפז? קאדילק? אולי כיסא פילאטיס? אולי נרצה להוסיף טאוור למיטות? כמה מיטות בכלל? איזה צבע יהיו המיטות? איזה ציוד קל בנוסף נצטרך? האם ציוד צבעוני בכלל יתאים לעיצוב החלל? אולי רק בשחור נקי? מה עם מזרנים? גלילים? מג'יקים? האם יהיה שילוב בין המיטות לרצפה?


ערכו רשימה מדוייקת, היו סגורים על הקונספט ועל העיצוב, קבלו המלצות על ספקים טובים (בעולם זה של הציוד, השירות והאמינות לעתים חשובים יותר מהמחיר עצמו) והתחילו לחקור.


אם תרצו את ההמלצה ממני על ספקים מעולים או עזרה בבחירת ציוד מוזמנים לשלוח לי הודעה בפרטי ואתן לכם את המלצתי.



4. מראות


מראות יכולות להיות תוספת נהדרת לעיצוב של סטודיו לפילאטיס, מכיוון שהן פשוט מוסיפות לאסתטיקה של המקום. בנוסף, הן מאפשרות ללקוחות לפקח על הצורה והטכניקה בזמן עבודה.


עם זאת, שימו לב למיקום המראות, במידה ויהיו בדיוק מול חלון גדול הן יכולות גם ליצור סינוור, להפריע ולהסיח את הדעת מהאור הטבעי. מסיבה זו תצטרכו כנראה גם ווילונות.


פילאטיס עיצוב סטודיו



5. ווילונות


וילונות בסטודיו לפילאטיס הם חלק בלי נפרד מעיצוב המקום, אבל לא רק קשורים לעיצוב.

הווילונות בסטודיו מספקים יתרונות חיוניים נוספים כמו בקרת אור והפחתת סינוור אפשרי ממראות, שיפור באקוסטיקה של המקום ותחושה המקדמת מיקוד.



וילונות סטודיו לפילאטיס עיצוב



6. אחסון


סטודיו לפילאטיס בדומה לכל סטודיו לכושר אחר דורש מקום אחסון לציוד אביזרים קטנים ונלווים. רוב הסטודיו'ס לפילאטיס שיוצא לי ללוות הם מקומות יחסית קטנים (50/100/200 מטר מרובע) - כך שכל מטר מרובע הוא קריטי ביותר ואנחנו לא רוצים שיבוא על חשבון הפחתת כמות המשתתפים פר שעה חלילה.


לכן, חשוב לשים את הדגש על פתרונות אחסון שיהיו גם פונקציונליים וגם אסתטיים, כמו ארונות מובנים או יחידות מדפים צמודי קיר לצד כל רפורמר. אלו הפתרונות האסתטיים המובילים כיום וחשוב לקחת בחשבון.


עיצוב סטודיו לפילאטיס


7. עיצוב סטודיו לפילאטיס


בחרו צבעים ועיצוב המשקפים את ה-DNA של המקום שלכם. זה יכול לשדר את השלווה והרוגע הקשורים לפילאטיס עם גוונים ניטרליים, לבנים, אפורים וכחולים או סגנון 'בוהו שיק' כדי ליצור אווירה מרגיעה.


ממליץ תמיד גם להוסיף אלמנטים טבעיים, כמו צמחים והדגשי עץ, כדי לשפר עוד יותר את התחושה השלווה של הסטודיו.



אפשר לקחת גם לקחת את זה לכיוון אחר לגמרי. כיוון חדשני ואנרגטי יותר הפופולארי בסטודיו'ס לספינינג או פונקציונאלי הכולל שימוש בתאורת לדים, גווני תאורה מתחלפים ויצירת אווירה של מסיבה. הכל תלוי למה אתם מתחברים ומה תרצו לשדר.


עיצוב סטודיו פילאטיס





לסיכום, עיצוב סטודיו לפילאטיס דורש התייחסות מדוקדקת של מספר אלמנטים מרכזיים כדי ליצור חלל פונקציונלי ומושך כאחד. אל תתפשרו על חדר לבן אליו תוסיפו מיטות. לחווית הלקוח ועיצוב המקום יהיה חלק משמעותי בצמיחה ובהצלחה העסקית שלכם.


בהצלחה!


יש לכם שאלה? צריכים עזרה עם העסק שלכם?



עיצוב סטודיו פילאטיס


לקבלת פרטים על שיווק דיגיטלי לעסקים בתחומי הכושר והספורט


להצטרפות לקבוצה הסגורה שלי בווטסאפ למאמנים ובעלי עסקים בתחום הכושר

bottom of page