top of page
מגזין עסקים בכושר
  • תמונת הסופר/תשי אלנקרי

שיווק עסקי כושר לקראת שבועות: 5 רעיונות יצירתיים


שיווק חג שבועות שי אלנקרי


לקראת חג השבועות, יש לעסקים בתחום הכושר הזדמנות ייחודית לאמץ את האווירה החגיגית הלבנה ולערב את הלקוחות הקיימים או הפוטנציאליים בדרכים משמעותיות ובלתי נשכחות. חג שבועות הוא חג הסובב סביב הטבע, ביכורי השדה, מתן תורה והצבע הסמלי הלבן.



אם נשלב את הנושאים הללו באסטרטגיית השיווק של העסק, נוכל לגייס לקוחות חדשים, להגביר את המעורבות עם הלקוחות הקיימים ולתת בוסט רציני בכל הנוגע לטיפוח תחושת הקהילה.



הנה 5 רעיונות יצירתיים שיעזרו לכם בשיווק העסק לקראת חג השבועות



יום אימונים בלבן


חג שבועות הוא חגו של הצבע הלבן. בגדי החג הלבנים, הגבינות והאור הבוהק של הקיץ - הכל ב-GLOW ומואר.


הזמינו את הלקוחות והעוקבים שלכם להשתתף באתגר מיוחד של יום אימונים בלבן לרגל חג השבועות. תבנו קונספט של אימונים מיוחד עם אתגרים ותחרויות במסגרתו חייבים להגיע לבושים עם חולצה לבנה, להתאמן, להזיע ולשתף את החוויה.



תוכלו לשנות את שמות האימונים לאותו יום ל-WHITE BOOTCAMP לדוגמא, להכניס אלמנטים של ציוד לבן ולקנח בגבינות ויין לבן בכל סוף אימון.





2. אימוני כושר WORK-OUT


בשבועות מתחברים לטבע.


הדגישו את משמעות הטבע בחג השבועות על ידי זה שתארגנו אימון או יום אימונים מיוחד בחוץ בהשראת חיק הטבע. תבנו אימון / יום אימונים מיוחד שיתקיים בפארק מקומי, בחוף הים או באזור נופי עם תרגילים המשלבים ריצה על הגבעות או עם אביזרים טבעיים כמו סלעים ועצים.


הדגישו את הקשר בין הפעילות הגופנית לטבע / ביכורים / חג הקציר.






3. הטבות ביכורים וביקורים


צרו הטבות מיוחדות שמתחברות לקונספט הביכורים עם יותר ביקורים. הציעו הנחות או חבילות בלעדיות עבור לקוחות חדשים או אלה שחוזרים לאחר הפסקה והציעו להם הטבה מיוחדת שתעזור להם להגיע ליותר 'ביקורים' אצלכם באימונים לקראת הקיץ.


בדיוק כפי שהפירות הראשונים מייצגים התחדשות וצמיחה כך גם הציעו את 'מסלול הביקורים' שלכם שיעזור להם לצמוח מחדש, להתמיד ולבקר אצלכם יותר.


רעיון אפשרי: חבילת 21 ביקורים. חבילה למשך 3 חודשים (במסגרת כל סוג מנוי) במסגרתה מתחייבים להגעה של 21 פעמים (ממוצע של 7 פעמים בחודש) כדי לקבל את החודש הרביעי ללא עלות או כל הטבה אחרת שתחליטו. יותר ביקורים = יותר צ'יפורים (סתם חרוז שעלה לי :))






4. שיתוף פעולה חקלאי



נסו ליצור שיתוף פעולה עם חקלאים מקומיים או חנויות טבע בסביבה הגאוגרפית שלכם, נסו אפילו להביא טעימות ליום האימונים המיוחד ונסו לקבל הטבות שוות ללקוחות שלכם אצלם. זהו שיתוף פעולה שיוכל לעשות טוב לכל הכיוונים.


אתם תוכלו לשלוח אליהם לקוחות, הלקוחות ייהנו מהטבות והם יוכלו להפנות אליכם בחזרה (מבלי שתבקשו אפילו).





חוברת תזונה ומתכוני שבועות



את זה אני אוהב לעשות עם לקוחות שלי וזה תמיד מוכיח את עצמו בכל פעם מחדש.


צרו חוברת תזונה המתמקדת באכילה בריאה בחג השבועות, בשילוב מסורת צריכת מוצרי חלב עם מתכונים טעימים ומזינים על בסיס חלב. שתפו את חוברת התזונה בדיגיטל (כקובץ PDF) ללקוחות הקיימים שלכם והמליצו להם גם לשתף עם חברים. דאגו שהחוברת תהיה ממותגת וככה תוכלו להרוויח שיווק לקהל היעד שלכם וללא עלות.





איך משווקים?


דאגו להפיץ כל אחד מהרעיונות מעלה גם בקרב הלקוחות הקיימים שלכם וחלק גם בקרב הלקוחות הפוטנציאליים שלכם (שחלקם עוקבים אחריכם ברשתות). דאגו שכולם יראו את האירועים שאתם מקיימים ברוח החג ואת העוצמה של הקהילה שלכם.


איפה לפרסם? בפייסבוק / אינסטגרם / טיקטוק / רילס / סטורי / קבוצות ווטסאפ / קבוצות פייסבוק ייעודיות ומקומיות.


**דאגו לצלם את החומרים מהימים המיוחדים / את ההטבות או את שיתוף הפעולה ודאגו שיעלה בסטורי וברילס כדי להפיץ את השיווק גם לאחר שכבר קרה (חיזוק הקהילה).



זכרו שעל ידי החדרת רוח חג השבועות בעסק שלכם תוכלו לייצר תחושה של התרגשות, קהילה ורלוונטיות גם ללקוחות הקיימים וגם ללקוחות הפוטנציאליים שלכם.


יש לכם שאלה? צריכים עזרה עם העסק שלכם?

לקבלת פרטים על שיווק דיגיטלי לעסקים בתחומי הכושר והספורט להצטרפות לקבוצה הסגורה שלי בווטסאפ למאמנים ובעלי עסקים בתחום הכושר

bottom of page