top of page
מגזין עסקים בכושר
  • תמונת הסופר/תשי אלנקרי

5 רעיונות לציון יום הולדת לסטודיו או חדר כושר






יומולדת זה זמן טוב לכולנו לעצור רגע, לנשום ולהגיד תודה!


גם כשמדובר ביומולדת שלנו, של קרובים ובני משפחה ובטח ובטח כשזה מגיע לסטודיו או לחדר הכושר שלנו. כן, זהו זמן טוב להגיד תודה ולמנף את החגיגה.




קבלו 5 רעיונות אפשריים לחגיגת יומולדת עם לקוחות בעולם של עסקי הכושר והספורט.




1. מסיבת יום הולדת קלאסית


אתחיל עם האפשרות הקלאסית. מזמינים את כל הלקוחות לערב של מסיבת יום הולדת מיוחדת בסטודיו או בחדר הכושר שכוללת כיבוד, ביגוד למכירה, אתגרים, קהוט, משחקים נושאי פרסים ואולי גם שילוב של אימונים מיוחדים יחד עם כל צוות המאמנים. מתקצבים את הערב, בונים את התוכן, מייצרים מודעה ושולחים לכל הלקוחות.




2. הטבות לחברים


במסגרת שבוע היומולדת של הסטודיו אני ממליץ לתת הטבות ללקוחות הקיימים, לחלק כניסות ללא עלות (כדי שיביאו חברים), לתגמל על חברים מצטרפים ואפילו להגריל מספר מנויים.



3. אירוע למען הקהילה


אני אוהב את האפשרות הזו בה אפשר להשתמש ביום ההולדת של הסטודיו כהזדמנות להחזיר לקהילה. אפשר להביא מדריך / מדריכה אורחים (מוכרים יותר או מוכרים פחות) וליצור שיעורי ספיישל מיוחדים לאורך הערב, כאשר במסגרת הערב יאספו תרומות למען מטרה טובה (נזקקים / בעלי חיים / ניצולי שואה וכו) וכל ההכנסות יועברו לעמותה מסויימת ללא מטרות רווח.




4. סדנא מיוחדת


אפשר לייצר סדנא מיוחדת ביום ההולדת של הסטודיו כהזדמנות ללקוחות לשפר מרכיבים גופניים ספציפיים או למידה של נושא חדש בנושאים כמו: (ביוטי / וולנס / תזונה / סטיילינג). ניתן לגבות תשלום סמלי עבור ההשתתפות (לכיסוי עלויות) או לחלופין את כל ההכנסות גם ניתן לתרום.



5. קמפיין ברשתות חברתיות


זה מאסט! השתמשו ברשתות החברתיות כדי לקדם את יום ההולדת של הסטודיו על ידי כך שתעלו זכרונות מאירועי עבר, תמונות אייקוניות מאימונים, מהפתיחה של הסטודיו, ולעודד לקוחות לחלוק חוויות וזיכרונות משלהם בסטודיו.


זה יכול להיעשות באמצעות קמפיין האשטאג או על ידי תחרות עם פרסים מיוחדים עבור התמונות הטובות ביותר.



לא משנה במה תבחרו, המפתח הוא להפוך את החגיגה למהנה ומשמעותית עבור הלקוחות שלכם כדי לבנות קהילה חזקה יותר בסטודיו.


בהצלחה!


יש לכם שאלה? צריכים עזרה עם העסק שלכם?



לקבלת פרטים על שיווק דיגיטלי לעסקים בתחומי הכושר והספורט


להצטרפות לקבוצה הסגורה שלי בווטסאפ למאמנים ובעלי עסקים בתחום הכושר

bottom of page