top of page
מגזין עסקים בכושר
  • תמונת הסופר/תשי אלנקרי

רעיונות לשמות אימוני כושר: 20 רעיונות אפשריים



בין אם מדובר בעסק חדש או אפילו שיעור חדש במערכת, אנחנו יוצרים 'בייבי חדש' וזה מצריך חשיבה. חלק מהדברים שאני עושה עם עסקים חדשים זה לייצר את השם שיושב על -DNA שלהם, וכשהעסק כבר באוויר ישנו צורך לחשוב על שמות מעניינים וקליטים שגם כן יושבים על ה-DNA של העסק.





בכתבה הבאה אני הולך לשתף אתכם ב-2 דברים עיקריים:


  1. רעיונות לשמות אפשריים

  2. צורת חשיבה ליצירת שמות אפשריים




20 רעיונות לשמות לשיעורים ולאימונים לדוגמא


1. EFFECTIVE

2. Burn

3. Vibes

4. Pure

5. X-plore

6. Soul

7. HIIT & Run

8. MindS

9. Clear

10. Triple

11. Interval

12. Shape up

13. Focus

14. DRAGON FIT

15. IMPACT

16. TRANSFORM

17. Raise the Bar

18. BOOM

19. Reboot

20. Peachy 🍑





איך ליצור שמות לשיעורים?



1. שילובים של 2 מילים בדרך למילה קצרה -


לדוגמא: 'PiYo' הוא שילוב של PILATES ו-YOGA. יוגה ופילאטיס יצרו איש שם בשנות ה-90 את המילה 'יוגיליטיס'.


2. ביטויים מתחרזים -


השם HIT BIT לדוגמא מתחרז וקליט והמשמעות שלו יכולה ללכת להרבה כיוונים שהמרכזי שבהם הוא השילוב של שיעור HIIT בשילוב מוזיקה (BEAT)


3. שילובי מילים -


למשל. 'Trampo Sticks' - שיעור המשלב טרמפולינה ומקלות תיפוף. דוגמא נוספת (ואולי קצת ארוכה) הוא השם: Move-Shake&Lift it. שילוב למשל של אימון קרדיו, כוח וריקוד.





4. נושאים טרנדיים -


מצאו שמות מגניבים לשיעורי כושר על ידי שימוש בנושאים טרנדיים כמו סרטים, סדרות או סלבס' כמו למשל. שיעור SUPER FIT, שיעור WONDER BURN, שיעור PUNCH SMITH (איגרוף סטייל וייל סמית'), אימונים ספרטניים ואפילו אולימפיים ברוח האולימפיאדה.



5. ציוד -


שלבו מילות מפתח עם הציוד המשמש את השיעור. ב-2014 הקמתי מקום שכל כולו על טהרת ה-TRX. לשיעור פילאטיס קראו PILATIX לשיעור תחנות קראו TRX PLUS או TRX360, לשיעור איגרוף משולב קראו BOXING -X, לשיעור קטלבל קראו קטל'-X וכך הלאה...ה-X של ה-TRX הוביל את הקונספט של המקום, מה שהפך אותו לסטודיו מוצלח, כאשר חלק מההצלחה שלו הייתה השפה והחוויה המיוחדת שיצרנו. קחו שיעור עם משקולות וקראו לו דאמבל פיט, קחו לדוגמא שיעור עם כדורים (כדורי כוח / סלאם בול /וול בול) וקראו לו BALL EFFECT

או SLAM FIT.



6. תוצאה -


מצאו שמות שהם התוצאה של מה שיקרה למי שיגיע לאותו שיעור. אם מדובר בשיעורים שורפים, נסו לשלב את המילה FIRE או BURN, אם מדובר בשיעורים ממוקדים נסו לשלב את המילה FOCUS או TARGET, אם מדובר בשיעורים חזקים שדוחפים לקצה נסו לשלב את המילה BOOST, KICK, FAST, Transform אם מדובר בשיעורים יותר מדיטטיביים ורגועים נסו לשלב את המילה MIND / FLOW או SPACE.




יש לכם שאלה? צריכים עזרה עם העסק שלכם?




להצטרפות לקבוצה הסגורה של






bottom of page