top of page
מגזין עסקים בכושר
  • תמונת הסופר/תשי אלנקרי

מועדוני כושר חיצוניים: כך זה נראה בעולם

אחרי שנה לא פשוטה לעסקים בענף הכושר בה נאלצו להישאר סגורים יותר מ-7 חודשים במצטבר, עסקים בענף למדו להתאים עצמם לתקופה ולא לסמוך על אף אחד, אלא על עצמם בלבד. מלבד אימוני אונליין שצמחו בצורה מטאורית גם האווטדור תפס תאוצה, ואני לא מדבר על קבוצות כושר שקמו בפארק אלא על מועדוני הכושר הגדולים בעולם שהוציאו מאות טונות של ציוד לחניונים, לפארקים, למדשאות ולגגות הצמודים לעסק.




אז כן, בשנה האחרונה הרבה מאוד מועדוני כושר עשו התאמות לאימוני חוץ (אאוטדור), הקימו מתחמים מיוחדים ואף הוציאו את תכולת המועדון לאוויר הפתוח. אם ניקח את ארצות הברית לדוגמא, ברוב המדינות לאורך השנה האחרונה גם שם נדרשו להישאר סגורים אבל הורשו לאמן בחוץ.


מהסיבה הזו רוב רשתות הכושר הגדולות והסטודיואים פשוט למדו לחיות עם 'האוטדור' באופן זמני ועשו את זה לא רע בכלל.


בניו יורק ולוס אנג'לס רק בימים האחרונים חזרו לאכלס אנשים בתוך מבנה ותחת הנחיות מחמירות ביותר. רשת מועדוני הכושר EQUINOX המובילה בארצות הברית אף פתחה בקיץ האחרון את שני סניפי ה-OUTDOOR GYMS (בניו יורק ובלוס אנג'לס) הראשונים בארצות הברית כחלק ממגמה שזיהו. מגמה שכנאה לא הולכת להיעלם בשנה הקרובה.





לרובנו יש ספקות בנוגע להמשך, בנוגע לסגרים, בנוגע להדבקות, מוטציות ועוד...לצערי אני לא נביא ולא יכול לדעת האם 'יצאנו מזה' או שמא ההגבלות עוד עשויות לחזור, ומהסיבה הזו אני תמיד ממליץ למי שיש יכולת כזו לשמור על 'אש קטנה' את האווטדור לאורך השנה הקרובה.


לשמור על זה מ-3 סיבות עיקריות:


1. לקוחות חוששים - עד היום אני שומע כי בכל הארץ עדיין קיים חשש מצד לקוחות בנוגע לאימונים במבנה סגור, כמויות של אנשים וכו...


2. המשך פעילות מגוונת ללקוחות שהתאהבו באימונים בחוץ - גם כאן אני שומע על הרבה מועדונים או סטודיואים שהלקוחות שלהם פשוט מבקשים את זה.


3. סגרים עתידיים / הגבלות עתידיות- אני לא צריך להוסיף אחרי השנה שעברנו.




מכיוון שאני נשאל עשרות פעמים מידי שבוע בנוגע לקיום אימוני חוץ או אדפטציות מבעלי מועדונים, סטודיו או קאנטרי קלאב שרוצים המלצות, ספקים, דשא, משטחי גומי, ציוד, בניית קונספט, רעיונות יצירתיים ועוד...אז אספתי לכם תמונות ורעיונות מהשנה האחרונה מכל העולם מחדרי כושר ענקיים, סטודיואים ופילאטיס מכשירים שלמדו להזיע תחת כיפת השמיים. מקווה שתקחו השראה, וכאן לכל שאלה.


בסיום הכתבה מצרף לכם מספר ספקים שמהם ניתן להשיג ולרכוש ציוד מותאם לאימוני חוץ.





























ספקי ציוד לאימוני חוץ


חברת אורבניקס- החברה שמקימה את כל חדרי הכושר החיצוניים בפארקים למי שרוצה ללכת על זה הארדקור כתוספת לקאנטרי / מועדון / סטודיו או כפעילות בפני עצמה.



יורוטק - חברה שברשותה מגוון ציוד המותאם לאימוני חוץ ואף בהתאמה אישית



חברת 2 NINJA - החברה שמייצרת מתקני נינג'ה המותאים לפנים או חוץ בהתאמה אישית.



חברת סאל ספורט - חברה המספקת ציוד ואביזרי כושר המותאמים לפנים או חוץ.



גרין ספורט - דשא סינטטי - חברה המספקת דשא סינטטי מותאם למרכזי ספורט.




bottom of page